Jak zdobyć i utrzymać pacjentów gabinetu fizjoterapii w 2014 r.?
Data i miejsce:
Warszawa
Prowadzący: Mgr inż. Marcin Szumski
Cena: 499 - 599 zł

Szczegóły

Warsztaty i konsultacje dla fizjoterapeutów i osób prowadzących gabinety i poradnie rehabilitacyjne

JEŻELI:

  • Chcesz wiedzieć, jak skonstruować ofertę gabinetu, która przyciągnie najbardziej rentownych klientów
  • Chcesz wiedzieć, jakie metody pozyskiwania pacjentów sprawdzają się dla gabinetów fizjoterapeutycznych
  • Chcesz, aby Twój gabinet działał jak rentowna i dobrze zarządzana firma

Nie może zabraknąć Ciebie na najbardziej praktycznych i konkretnych warsztatach na rynku!


CEL SZKOLENIA

Podczas warsztatów omówimy i zobrazujemy na przykładach:

  • Jakie działania zbudują dobrą opinię o Twoich usługach i sprawią, że klienci będą Cię polecać znajomym i w Internecie
  • W jakie zabiegi zainwestować w 2014 i jak skonstruować optymalną ofertę gabinetu
  • Ulotka, mail, reklama – które działania promocyjne przekładają się na wzrost liczby pacjentów, a które wyłącznie generują koszty
  • Jak inne gabinety wykorzystały słabe punkty konkurencji i przejęły niezadowolonych klientów
  • Jak negocjować najlepsze warunki przy zakupie sprzętu rehabilitacyjnego

 

PRELEGENT

Mgr inż. Marcin Szumski - absolwent Politechniki Poznańskiej, lider projektów opartych m.in. o zarządzanie zespołami ludzi, wieloletni kierownik, wykładowca WSB w Poznaniu, właściciel firmy mLift.pl realizującej działania wizerunkowe: unikalne witryny www, kreowanie i lifting znaków i logo. Doradca biznesowy w zakresie organizacji przedsiębiorstw, marketingu i technologii informacyjnych. Prowadzi audyty i certyfikacje, coachingi i wykłady. Wdraża projekty usprawnienia organizacji pracy (systemowo i tradycyjnie) w klinikach i gabinetach medycznych oraz zmienia wizerunek w kierunku pro-klient (pacjent). Opiera wyniki swojej pracy na marketingowych i ekonomicznych wskaźnikach sukcesu.


PROGRAM

1. Jak zwiększyć ilość pacjentów Twojego gabinetu w 2014 roku?

  • Ulotka, mail, reklama, facebook, www, wizytówki, sponsoring wydarzeń – co sprawdziło się jako metoda pozyskiwania pacjentów w 2013 roku
  • Ocena strony www i ulotki gabinetu – które zdjęcia i opisy usług rzeczywiście działają, które informacje o Tobie są ważne a które zbędne, czy umieszczać ceny zabiegów?
  • 5 działań, które zbudują dobrą opinię o Tobie i Twoim gabinecie
  • Działania, które skutecznie zachęcają zadowolonych pacjentów do umieszczania pozytywnej opinii w Internecie
  • Jak inne gabinety wykorzystały słabe punkty konkurencji, aby zwiększyć ilość własnych pacjentów – kilka studiów przypadku
  • Analizujemy wzorcowe profile gabinetów fizjoterapeutycznych na Facebooku, które przyciągają klientów

2. Jak zarządzać cennikiem usług i w które usługi zainwestować w 2014 r., aby zwiększyć przychody gabinetu w 2014 roku?

  • Promocje, zniżki, rabaty i sterowanie ceną usługi – w jakim przypadku zejście z ceny zwiększy obrót w gabinecie?
  • Czego szukają pacjenci – kilka zabiegów czy cały wachlarz? Pakietować czy nie pakietować? Wnioski z zakupów usług fizjoterapeutycznych w 2013 roku
  • „Gdy chcę podnieść cenę za swoje usługi ...” - jak to zrobić bez straty pacjentów
  • Kontrakt gabinetu z NFZ – wszystkie za i przeciw, jak namówić pacjenta zNFZ do skorzystania z dodatkowych zabiegów w gabinecie? 

3. Jak nadążyć za oczekiwaniami klientów w 2014 roku, aby nie zostać w tyle za konkurencją?

  • Fizjoterapia a masaż, kosmetologia, podologia  i SPA - zainwestowanie w jakie zabiegi może nam przynieść dodatkowych pacjentów w 2014 r.
  • Trendy na rynku fizjoterapii – w jakich kursach i szkoleniach warto wziąć udział, aby realnie zwiększyć dochody swojego gabinetu w 2014 roku
  • Aranżacja wnętrza - iść w ‘standard medyczny’ czy się wyróżnić?
  • Jak sporządzić ofertę gabinetu skierowaną do dzieci, gdzie ją pokazać i jak bezkosztowo rozpromować.

4. Część warsztatowa: skuteczna komunikacja z pacjentem, która przełoży się na zadowolenie i rekomendacje Twoich usług w Internecie.

  • Jak rozmawiać z pacjentem, aby dobrze zrozumiał Twoje intencje i był zadowolony z Twoich usług?
  • Jak stawiać pytania podczas wywiadu, by być taktownym i uzyskać informacje potrzebne do wdrożenia właściwego postępowania terapeutycznego.
  • „Wydałem masę pieniędzy, a dolegliwości bólowe zostały”, „po długim leczeniu żadnych efektów” , „odradzam” , „niemiły” – co sprawia,  że pacjenci zostawiają złe opinie w Internecie? Jak temu zapobiec?
  • Jak sobie radzić z trudnym pacjentem?
  • wyedukowanym w internecie, który wszystko wie lepiej
  • wiecznie niezadowolonym
  • zapisy w regulaminie świadczonych usług, które motywują pacjentów dowczesnego informowania lekarza, jeśli chcą odwołać wizytę

5. Jak negocjować zakup sprzętu rehabilitacyjnego po najniższych cenach? 

  • Nie daj się oszukać! Jak sprawdzić partnera przed rozpoczęciem rozmów, gdzie szukać czarnych list firm-oszustów.
  • Sprzęt do fizykoterapii – pokazujemy jak policzyć, czy dana inwestycja zwróci się w sensownym czasie
  • Case’y negocjacyjne - jak uzyskać ustępstwo w negocjacjach, czyli "coś za coś"
  • „Sztuczki” stosowane przez przedstawicieli handlowych - jak je rozpoznać?
  • Gdzie szukać rzetelnych dostawców sprzętu rehabilitacyjnego?
  • Sposoby rozpoznania partnera na podstawie mowy ciała, ubioru, sposobu komunikacji
  • Jak domykać rozmowy? Zdradzimy metody przełamywania impasu i zamykania dyskusji

Unikalna formuła warsztatowa:

  • Tylko u nas! - koncentrujemy się na sprytnych i unikalnych rozwiązaniach, które okazały się niezwykle sprawne i skutecznie funkcjonują w innych firmach.
  • 100% praktycznych porad - podczas warsztatów przytaczamy wyłącznie przykłady, które można przenieść bezpośrednio na realia Państwa działalności. Wszystkie zajęcia prowadzone są w czytelny i zrozumiały sposób metodą "krok po kroku".
  • Wsparcie w rozwiązaniu indywidualnych problemów - Prelegent wspiera uczestników udzielając wskazówek do pytań i problemów zgłaszanych z sali.
  • Jesteśmy również do Państwa dyspozycji w przeciągu tygodnia po dacie szkolenia - odpowiemy na każde Państwa pytanie!
  • Program warsztatów przygotowany w oparciu o badania firm i instytucji - to gwarancja, że tematy są najlepiej dobrane do potrzeb naszych klientów
  • Nasi wykładowcy są oceniani przez uczestników - współpracujemy wyłącznie z tymi, którzy gwarantują wysoki poziom merytoryczny warsztatów i szkoleń
Poprzednie wydarzenie Kalendarium Następne wydarzenie
Ten serwis używa plików cookies zgodnie z Polityką Cookies. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza jej akceptację.